vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Vår meny för vecka 45...

Publicerad 2016-11-06 15:29:00 i Allmänt, veckomatsedel,

...eller i alla fall delar av den 😏 för fredag-söndag är jag inte hemma 😊, men måndag-torsdag ska här lagas mat i alla fall 😃
Tror inte jag ger mig på att testa något nytt, blir nog en vecka utan experiment (nog till mina barns glädje 😉), så här ser planen ut, hoppas du finner lite inspiration 🙂:
 
vecka 45:
måndag: Köttbullar och makaroner
tisdag: Kycklingenchiladas
onsdag: Fiskburgare 
torsdag: Fajitas med falukorv 
 
fredag-söndag: några förslag: Parmesankyckling finns i kategorin kyckling, i pastakategorin finns det två olika läckra krämiga rätter som är fantastiskt goda och varför inte göra en pulled chicken på söndagen 😃
 
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan och njuta av att sitta inne i värmen och höra hur vinden viner runt huset och ladda upp inför veckan som kommer. Kanske att jag satsar på att baka en kladdkaka till imorgon, det är ju trots allt kladdkakans dag imorgon 😊 
Ha en skön söndag och en fin vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela