vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Planering för vecka 42

Publicerad 2016-10-16 22:29:00 i Allmänt, veckomatsedel,

I helgen har vi haft min systers underbara busfrön här. Supermysigt 💕 Det är fullt fokus på dem naturligtvis när de är här, så därav att veckans meny blev planerad nu på kvällen 😏 Så här blev planen, hoppas du finner lite inspiration 😃
(Recept med en parentes efter sig finns under just den kategorin)
 
Vecka 42:
Måndag: Jambalaya
Tisdag: Lax med chili och ost
Onsdag: får det bli rester, idag krockar det mesta, så tid för matlagning finns det inte 😏 
Torsdag: Fläskfilépasta med soltorkade tomater 
Fredag: Het tortillakyckling (brödmat)
Lördag: Rostas, pasta & svamp i en krämig kombination
Söndag: Högrevsburgare (brödmat)
Här är mina två härliga ungdomar tillsammans med de yngre kusinerna. Vi är iväg och tittar på "mitt" vindkraftverk 😊 enligt O och E är det mitt alldeles egna 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela