vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Dags för ny vecka, laddad

Publicerad 2017-04-02 23:30:42 i Allmänt, veckomatsedel,

Tyckte det var en otroligt lång och seg jobb-vecka den här veckan, men den avslutades med en fantastiskt rolig afterwoork, med mycket skratt, dans och bus - galet roligt!
Elina - systerdottern - in action 😊 kul att spana in henne och laget när de spelade! Grattis till seriesegern! 🎉
Men dags att fokusera på nästa vecka, så här är planen:
Vecka 14
Måndag: Carbonara
Tisdag: Gorgonzolagratinerad lax och klyftpotatis
Onsdag: Köttbullar i het sås eller morotsbiffar, för det är ju morotens dag
Torsdag: Kycklingfajitas
Fredag-söndag: Då är jag inte hemma, då är jag i NYNÄSHAMN!! Äntligen! Som jag har sett fram emot den här helgen!! 
Om ni rotar runt här inne i bloggen så hoppas jag ni hittar något spännande att äta dessa dagar, kanske en varm smörgåstårta, fläskfilépasta med soltorkade tomater eller lövbiffsgryta.
 
Önskar dig en fantastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela