vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Då kör vi, ny veckoplanering! Vecka 8

Publicerad 2017-02-19 20:00:29 i Allmänt, veckomatsedel,

Vecka 8, vi går mot slutet av februari och snart, väldigt snart, får vi välkomna vårens första månad! Jag längtar!
Ett litet kollage av bilder från veckan som har gått: goa promenader i det fina vädret som var i början av veckan, alla hjärtans dag-bubbel och ishockey 😊
Men nu till vecka 8, så här planerar jag veckan:
Måndag: Kassler- & ananasgratäng
Tisdag: Köttfärsrulle med salsa och ananas
Onsdag: Sweet chili fisk
Torsdag: Kycklingpaj med soltorkade tomater och bacon
Fredag: Varm smörgåstårta
Lördag: Ev är jag ute på äventyr den här dagen så jag tänker smita från matlagningen, men ni kanske vill ha ett tips? Vad sägs om Parmesankyckling? Mm, den är god 😊
Söndag: Högrevsragu, pasta serveras till 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela