vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Februari - dagar att fira

Publicerad 2017-02-02 08:56:45 i Allmänt,

Så där, då har vi klarat av 2017 års första månad. Hm, undra just vad jag tar med mig från den? 
Från Amelie och Ellens gemensamma födelsedagsfirande 💕 🎉 🎂 🌸
 
*Härligt nyårsfirande med vännerna
*Nya bilen 
*Ommöblering
*Afterwoork med goa kollegorna
*Firande av Amelie och Ellen
*Sist med inte minst en underbar lördag med systrar och svågrar, med god mat, många skratt och ännu mera skratt tillsammans med Johan Glans. Dessutom en sån härlig känsla när alla sex kusinerna är tillsammans, stora tar hand om de mindre och har en härlig kväll tillsammans - ljuvligt!
 
Över till februari, vad händer då? Jo, lite saker ska firas:
1 - Vegetariska dagen (till sonens stora förtret så firade vi den, ha, ha, han valde rester istället 😏 )
3 - Morotskakans dag, mmm, gott! Fredagsfika-ansvarig denna dag... Undra just vad jag ska bjuda på 😉
4 - Kanske inte en dag att fira, men en dag att uppmärksamma - Världscancerdagen 
5 - är en dag som jag kan tänka mig att hoppa över, men då blir mina barn galna! Det är ju Nutelladagen
Jag får istället fira att bloggen är 1 och 1/4 dels år 😂 Jag firade ju aldrig att bloggen fyllde 1 år, får ta igen det nu 😉
8 - Ägghalvans dag, så äter du ägg den här dagen, ät det i halvor ;-)
28 - Fettisdagen!!! JA!! Älskar semlor!!
Ha en underbar februari! ☀❤
Skönt att hinna gå långpromenad med Pussel innan det är kolsvart ute! Snart är det vår! Snart är det ljust länge på kvällarna! Längtar! ☀😊❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela