vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Veckans middagstips - vecka 7

Publicerad 2017-02-12 22:53:00 i Allmänt, veckomatsedel,

Sportlov för oss här, några ute i landet får vänta lite till. Blir dock inte så mycket ledigt för min del, jobbar alla dagar utom fredagen, då har jag tagi semester, gott!
På tisdag är det ju "Alla-❤-dag". Uppmärksammar ni den? Gör ni något särskilt? Berätta gärna 😍 
Vår veckomatsedel ser ut så här:
Måndag: Pastaplocksallad
Tisdag ❤: Spenatkyckling 
Onsdag: Snabba lövbiffsgrytan
Torsdag: Då ska vi gå på hockey Frölunda - Djurgården. Förstår inte riktigt vad jag har gjort för fel, men jag har två Djurgårdsanhängare i familjen... tur att deras sällskap är Frölundare så det överväger! Blir nog något lätt på stan idag för vår del
Fredag: Revben och annat plock och gott
Lördag: Fläskfilépasta med soltorkade tomater
Söndag: Högrevsburgare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela