vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Vecka 20

Publicerad 2017-05-15 13:02:00 i Allmänt, veckomatsedel,

Oj, vad tiden går fort! Har en hel drös med recept som jag vill dela med mig med er, men just nu känns livet sanslöst intensivt 😳! 
Har i alla fall en matplan för veckan som precis har börjat. Hoppas du hittar något gott och får inspiration till middagslagning 😊 
Meny vecka 20:
Måndag: Viltburgare
Tisdag: Kycklingpaj med soltorkade tomater och bacon
Onsdag: Makrillpasta
Torsdag: Falu club sandwich
Fredag:  Hemma blir det kycklingkebab i pitabröd och för min del blir det AW med en go vän. Mat och musik, perfekt! 😃👍🍾🎶 
Lördag och söndag: bara jag hemma. Lördag blir en tur till mina föräldrar och fira min älskade mamma. Så tacksam för att få en födelsedag till med henne 💕 
Lite tips på goa saker att äta är den snabblagade laxpastan och Högrevsburgare. 
Hade en mysig helg med de här två små busfröna 💕 Blåsa såpbubblor är ju så roligt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela