vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Veckans planering

Publicerad 2016-02-29 12:58:00 i Allmänt, veckomatsedel,

Förra veckan blev det inte mycket mat lagat! Det var bara jag hemma många av dagarna och då tar jag fram en burk med rester ur frysen 😊 några dagar var sonen hemma, men då var jag iväg... Då fick det bli något snabbt och lätt.
Men den här veckan blir nog annorlunda, det ser ut som om vi är hemma allihop😏
Veckoplanen ser ut så här (sen får vi se om den följs 😉):
Måndag: Högrevsburgare
Tisdag: Kycklingpinnar från Kronfågel i tunnbröd med grönsaker
Onsdag: Amelies fisk
Torsdag: Köttbullar med något tillbehör, får se om det blir med makaroner, potatismos eller potatis och gräddsås.
Fredag-söndag: får vi se vem som lagar mat och vilka som är hemma 😉
 
Igår hade jag äran att träffa den här damen och fika, underbart litet ögonblick 💕
 
Ha en fin vecka allihop!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela