vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Dags för nya tag...

Publicerad 2017-08-13 22:13:00 i Allmänt,

Semestern är över för den här gången, en semester fylld med både roliga och tråkiga saker. Vädret har även det passat på att variera sig, hade en fantastisk start men lite mindre roligt avslut.
Med tanke på min mammas kraftigt försämrade hälsoläge pga cancern kommer bloggen ha låg prio för mig och inläggen kommer komma sporadiskt. Ibland kommer de komma tätt och med glada tillrop och det är mitt sätt att överleva, att försöka få vardagen att fungera, men många gånger kommer det nog bli glest mellan inläggen för att orken inte kommer finnas där.
Jag hoppas att du som följer mig ändå stannar kvar och kommer in och kollar läget ibland 💕
 
Några bilder från min sommar: (kommer nog fler, har bytt telefon under sommaren, så jag hade inte så många bilder redo 🙄)
 
 
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela