vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

En händelserik vecka

Publicerad 2017-05-21 18:05:43 i Allmänt, veckomatsedel,

Oj, vad mycket saker man kan hinna med på en vecka! Men då är det ju många gånger så att något får stryka på foten och antingen är det träningen eller att hinna uppdatera bloggen tyvärr 😳
Men lite träning och lite uppdatering har jag ju faktiskt fort gjort den här veckan plus en massa andra roliga saker! 
Bland annat har vi tagit premiärdoppet i poolen Amelie och jag 😊 Kallt, men kul! 16 grader var det då, nu har det redan hunnit bli 21! 
Hann med att vara med på Oscars vårfest där han visade sin forskning på godis. Visste ni att den röda färgen i vissa godissorter kommer från löss? 😏
Dessutom har jag hunnit vara på AW med vännen Åsa 😊! Mysigt! Först bubbel, mat och vin på DeliDeli, sen konsert på MX där A.C.T. spelade och med avslutande drink på Harrys 🍾🍷🍸🍹
I lördags fick även firat mammas 67-års dag 💕 tacksam för få den möjligheten!
 
Nu till veckan som kommer, som är kort vecka att jobba för många, så också för mig 😊👍
Meny för vecka 21:
Måndag: Köttbullar och makaroner 
Tisdag: Pasta med chorizo och soltorkade tomater 
Onsdag: Varma mackor
Torsdag: Köttfärsrulle
Fredag: Kycklingfajitas
Lördag: Lördagstipset
Söndag: Lövbiffsgryta med hetta
 
Eventuellt blir det en tur till Malmö eller Helsingborg i helgen med familjen - mysigt 💕 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela