vardagslivett.blogg.se

Blogg om mat, vin och vardagspusslet.

Vecka 24

Publicerad 2017-06-11 15:45:00 i Allmänt, veckomatsedel,

Hunnit fira nationaldag, haft sommaravslutning på jobbet och fick en underbart fin sommarpresent 💕 och njutit av det fina vädret. Hur har din vecka sett ut? 
 
Fem arbetsdagar kvar, sen har jag semester!!! 😄 Tjoho!! Då bär det iväg till världens bästa ställe: GOTLAND!!! Underbara, härliga, ljuvliga Gotland!! ☀🎉🍓🍾🇸🇪❤
 
Men några dagar kvar som behöver planeras upp och min underbara, fina dotter ska hinna gå ur nian! Min lilla tjej, vad hände? När blev hon så stor? ❤
 
Min plan för veckan kommer här:
Vecka 24:
Måndag: Pasta med bacon- & ostsås
Tisdag: Pulled pork
Onsdag: Kycklingburgare
Torsdag: Lövbiffsgryta med hetta
Fredag: Tacopaj anno 1997
 
Nu blir det paus på veckomenyer, för nu drar vi till Gotland!!! 😊☀❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela